Riipikoulusunnuntai 30.1.2022 ohjelma:

• Jumalanpalvelus seurakunnan YouTubessa klo 10.00. Jumalanpalvelusta pääset seuraamaan tästä linkistä.

• Yhteistä ohjelmaa ja infoa rippikoulun keväästä rippikoululaisille ja huoltajille n. klo 11.30 alkaen YouTubessa.

Rippikoulusunnuntai kuuluu rippikoulun oman seurakunnan tutustumisjaksoon. Se on pakollinen kaikille Pudasjärven rippikoululaisille (myös muualla leirin suorittaville).

Tapahtumaan osallistumisesta saa hyväksytyn merkinnän vain täyttämällä päivään liittyvän tehtävälomakkeen ja palauttamalla sen Tiinalle tilaisuuden päättymisen jälkeen, su 30.1.2022 aikana.

Tulosta tai lataa tehtävä lomake itsellesi alla olevasta linkistä. Tee tehtävät ja palauta se sähköpostilla (tiina.inkeroinen@evl.fi) tai tekstiviestillä / whatsappilla kuvaviestinä Tiinalle (p.040 571 4636). Saat viimeistään alkuviikon aikana kuittauksen tehtävän vastaanottamisesta ja hyväksymisestä.

Tehtävälomake word-muodossa.

Tehtähtävälomake PDF-muodossa.