Seurakuntavaalien ehdokkaat

Seurakuntavaaleihin perustettiin kolme valitsijayhdistystä: Kirkko keskellä arkea, Kristillisten perusarvojen puolesta ja Toimiva seurakunta - lähellä ihmistä.

Valitsijayhdistykset ovat tässä aakkosjärjestyksessä. Vaalilautakunta arpoo ehdokaslistojen numerot kokouksessaan 1.10.2018.

Kirkko keskellä arkea -valitsijayhdistyksen ehdokkaat: Ahonen Eija, Ahonen Esko, Alatalo Jorma, Alahäivälä Kirsi, Koivula Marko, Kouva Elmi, Lantto Marja, Loukusa Vuokko, Niemitalo Antti, Pääkkö Mirka, Piri Jouni, Särkelä Katja, Vainio Taina, Veivo Sointu.

Kristillisten perusarvojen puolesta -valitsijayhdistyksen ehdokkaat: Jaakkola Anna-Maaria, Kesti Mervi, Koivukangas Jouni, Kärki Kari, Lauhikari Riina, Luokkanen Eevaleena, Lyytikäinen Timo, Nikula Veli, Nurmela Sirpa, Perttu Seija, Puhakka Hannele, Puhakka Suvi, Puurunen Oili, Seppälä Jouni, Vengasaho Jouni, Viljamaa Mirja, Ylikoski Eija, Niskasaari Juho.

Toimiva seurakunta - lähellä ihmistä -valitsijayhdistyksen ehdokkaat: Asikkala Aino-Kaisa, Blomqvist Håkan, Ekdahl Aune, Fali Sirkku, Honkanen Erkki, Ikonen Eija, Inget Irma, Kinnunen Pekka, Kipinä Suvi, Pohjanvesi Päivi, Pohjanvesi Tapio, Puurunen Terttu, Ruokangas Mauno, Soronen Paula, Stenius Kari, Ollila Alpo.

2018-09-17 18:17:00.0