hiirenkorvalla

Aikuisille

Aikuisten ryhmät

Ystävänkammari on ikääntyneille suunnattu ryhmä. Joka toinen viikko kokoontuvassa ryhmässä vietetään aikaa yhdessä, kahvitellaan, virkistytään ja hiljennytään hartauteen. Ystävänkammarin ajankohta ilmoitetaan erikseen kirkollisissa ilmoituksissa.

Raamattupiirissä luetaan ja keskustellaan ryhmässä  sovituista Raamatun teksteistä. Raamattupiiriä vetää pastori Jari Valkonen, p. 040 595 2037.

Seurakunta järjestää vuosittain sururyhmän puolisonsa menettäneille. Sururyhmän ajankohdasta ja ilmoittautumisesta ilmoitetaan kirkollisissa ilmoituksissa. Lisätietoja pastori Jari Valkonen, puh. 040 595 2037.

UusiAamu -ryhmä on päihteiden käytön lopettamisessa tai vähentämisessä tukeva toiminnallinen ryhmä. Ryhmä kokoontuu joka toinen viikko. Ryhmään otetaan uusia ryhmäläsiä pääsääntöisesti elokuussa ja tammikuussa, tästä ilmoitetaan erikseen kirkollisissa ilmoituksissa. Tiedustelut diakonit Tiina Honkanen, puh. 040 175 8597 ja Marko Väyrynen 0400 866 480.

Diakoniatyö kaipaa vapaaehtoisia toimijoita, tule mukaan!

Käsityöpiirissä kädentaitajat pääsevät tekemään hyvää kutomalla esimerkiksi villasukkia niin aikuisille kuin lapsille. Käsityöpiirissä tehdään käsitöitä sekä lähetystyön että diakoniatyön hyväksi. Käsityöpiiriä koskevat tiedustelut diakoni Tiina Honkanen, puh. 040 175 8597.

Yksi hyvä käytännön diakonian muoto lähimmäispalvelu. Lähimmäispalvelua koskevat tiedustelut diakoni Marko Väyrynen, puh. 0400 866 480.