Perhekerho on lasten ja aikuisten kohtaamispaikka. Sinne voivat tulla äidit, isät, isovanhemmat, kummit tai muut aikuiset yhdessä lasten kanssa. Perhekerhoon ei tarvitse ilmoittautua etukäteen.
Kerhossa ollaan yhdessä, leikitään, lauletaan, askarrellaan, vietetään pikkukirkkohetki ja nautitaan välipalaa.

Perhekerho kokoontuu seurakuntakodilla keskiviikkoisin klo 10.00-12.30 elokuun puolesta välistä juhannusviikolle.

Iltaperhekerho kokoontuu seurakuntakodilla kerran kuukaudessa maanantaina klo 17.30-19.30.

Perhekerhon teemat vaihtuvat vuodenaikojen ja kirkkovuoden mukaan.

Seuraava Perhekerho kokoontuu
KE 20.3. klo 10-12.30 seurakuntakodilla. Askartelua.
Aiheena: "Palmusunnuntai".
Toimintana: Yhdessäoloa, vapaata leikkiä, vaihtuvaa ohjelmaa mm. askartelua, satujumppaa, muskaria, pikkukirkkohetki ja pieni välipala.
Tervetuloa mukaan!

Seuraava Iltaperhekerho ma 25.3. 2024 klo 17.30- 19.30 seurakuntakodilla. Askartelua, yhdessäoloa, leikkejä, pelejä.
Aiheena:"Pääsiäinen".
Toimintana:
Yhdessäoloa, vapaata leikkiä, vaihtuvaa ohjelmaa, pikkukirkko ja pientä iltapalaa.

Tervetuloa mukaan!