nuoria ruohikolla iloisena

Nuorille

Koululaiset ja nuoret

Seurakunnassamme on paljon toimintaa alakoululaisille, nuorille ja nuorille aikuisille.

Alakoululaisille on tarjolla  retkiä ja leirejä.  Näistä ilmoitetaan erikseen tämän internetsivuston etusivulla, seurakunnan instagram ja facebook-sivulla sekä kirkollisissa ilmoituksissa. Lisätietoja varhaisnuorisotyöstä antaa Tiina Inkeroinen.

Rippikoulu on merkittävä vaihe nuoren elämässä. Nuori käy rippikoulun yleensä sinä vuonna, jona hän täyttää 15 vuotta. Meidän seurakunnassamme rippikoulu alkaa jo edellisenä syksynä. Lisätietoja rippikoulusta antaa Sirpa Kukkohovi.

Iltakahvila Rönö on avoinna talvikaudella perjantai-iltaisin klo 18-22. Tervetuloa yläkouluikäiset nuoret viettämään perjantai-iltaa seurakuntakodille Rönöön. Rönön ajankohta ilmoitetaan erikseen tämän internetsivuston etusivulla ja kirkollisissa ilmoituksissa.

Isoskoulutus on tärkeä osa nuorisotyötämme. Rippikoulun käyneet nuoret voivat hakeutua syksyisin alkavaan isoskoulutukseen. Koulutuksen myötä nuoret pääsevät isosiksi leireille ja halutessaan muuhunkin seurakunnan vapaaehtoistyöhön. Lisätietoja isoskoulutuksesta antaa Sirpa Kukkohovi.

Leirejä ja retkiä järjestetään sekä alakouluikäisille että nuorille. Vuosittain tehdään nuorten retki Maata Näkyvissä -festareille Turkuun. Muut retkikohteet vaihtelevat vuosittain. Lisätietoja leireistä ja retkistä antaa nuorisotyönohjaajat.