Seurakunnan talouspäälliköksi valittiin Timo Niskanen

Kirkkoneuvosto valitsi talouspäälliköksi Timo Niskasen Oulusta.

Niskanen on toiminut viimeksi henkilöstö- ja toimistopäällikkönä Kiinteistö-Tahkola Oy:ssä sekä Talenom Oy:n henkilöstö- ja aluejohtajana vuosina 2008-2017. Utajärven seurakunnan talouspäällikön virkaa hän on hoitanut vuosina 2003-2006.

Timo Niskanen on koulutukseltaan laskentatoimen merkonomi. Lisäksi hän on suorittanut talouspäällikön tutkinnon markkinointi-instituutissa sekä kirkon talouspäälliköille suunnatun johtamiskoulutuksen.

Alustavan suunnitelman mukaan Timo Niskanen toimii vs. talouspäällikkönä nykyisen viranhaltijan Maire Puhakan säästövapaan ja vuosilomien ajan 1.4-31.8.2019, ja vakituisena talouspäällikkönä 1.9.2019 alkaen.

Kirkkoneuvoston valintapäätös on ehdollinen, kunnes valittu on toimittanut hyväksyttävän lääkärintodistuksen terveydentilastaan.

2018-12-17 13:59:00.0