Pyhäinpäivä Pudasjärven seurakunnassa

Pyhäinpäivänä 31.10 pidetään kolme tilaisuutta, jossa muistetaan viime pyhäinpäivän jälkeen poisnukkuneita. - Jumalanpalveluksiin ja kirkollisiin toimituksiin on annettu maskisuositus.

IMG_20191102_205417.jpg

• Klo 10 Pyhäinpäivän sanajumalanpalvelus seurakuntakodilla, toimittaa Eva-Maria Mustonen, avustaa Jari Valkonen, kanttorina Keijo Piirainen. Jumalanpalveluksessa luetaan viime pyhäinpäivän jälkeen kuolleiden pudasjärveläisten ja Pudasjärvelle haudattujen nimet. Jumalanpalvelus striimataan, ja sitä voi seurata seurakunnan YouTube-kanavan kautta.
  • Klo 15 Pyhäinpäivän hartaushetki Sarakylän hautausmaalla, toimittaa Timo Liikanen, kanttorina Keijo Piirainen, kappelikuoro. Hartaushetkessä luetaan Sarakylän hautausmaalle haudattujen nimet.
  • Klo 18 Pyhäinpäivän hartaushetki kirkon juhla-aukiolla (vanha parkkipaikka), toimittaa Timo Liikanen, kanttorina Keijo Piirainen. Hartaushetkessä luetaan viime pyhäinpäivän jälkeen kuolleiden pudasjärveläisten ja Pudasjärvelle haudattujen nimet.

2020-10-27 10:28:00.0